Söndag. - 11 juli 2010!

Helluuu!

Sitter på jobbet (för ovanlighetens skull). Just nu är det rätt lugnt, peppar peppar...
Som det ser ut blir jag ensam på jobbet mellan 16 och 18. Kul? Nej.

Gårdagen var toppen. Hade så stört kul. Spelade uno med våra regler. Funkar asbra som drickspel så att ni vet ;) Spelade en typ av Buzz. Spelade nå kort spel. Så klart var vi in på området en sväng också. Avslutade kvällen/natten/morgonen på max.

Ikväll efter jobbet måste jag städa och diska. Det ser ut som ett bombnedslag hemma hos mig nu. Det syns långa vägar att det varit gatufest.

En galen helg som jag aldrig kommer glömma.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Stefanhedda

Great site. Good info

2010-12-27 @ 12:31:36
URL: http://stefanhedda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0