Sällskapade Kicki och lunchade med Madde!

I torsdags kom Kicki in och hämtade mig efter jobbet. Vi myste på med ostkrokar och ostbollar framför Snabba Cash. Filmen var lika bra som sist jag såg den och jag hade lika roligt med Kicki som jag alltid har det.







På fredagen skjutsade hon in mig till stan så jag var inne strax innan 13. Då var det dags att luncha med Madde. Hon hade aldrig ätit salladen på Coffehouse så sallad till lunch blev det.









Busted!


Madde demonstrerar hur mättsamt det var.

Madde och jag sprang även in på in: en sväng. Jag köpte bland annat en tokmysig huvtröja. Har en känsla av att jag kommer bo i den.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0