Onsdag. - 28 juli 2010!

Imorse klev jag upp klockan 7. Satte mig i soffan och knäppte igång musik; Dead by April. Tur att det inte är lyhört, då hade mina grannar dödat mig för länge sedan.

Vid 9 någon gång kom Madde. Vi begav oss då ut på promenad över Södermalm och Östermalm. Vi promenerade i en timme ungefär. Jag tog en snabbdusch sedan gick vi bort på Café Charm. Jag passar på att skämma bort donnan tills hon åker.  Jag. Vill. Inte.


Den enda bilden som knäpptes under promenaden. En ful bro.


Min fina syster Madde på Café Charm.


Äppelkaka med vaniljsås. Mums!

Efter fikat gick vi ner på stan en sväng. Kollade på löparskor åt Madde.

Vid 11,30 promenerade jag bort till Coop i Nacksta där jag mötte upp Kicki. Vidare till Birsta.


Alltså, jag tror inte jag garvat så mycket som jag gjorde idag på hur länge som helst. Antingen så är Kicki mini, eller så är påsen väldigt stor. Haha, vadan denna gigantiska påse?

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0