Lördag. - 3 juli 2010!

Sitter på jobbet just nu. Känner mig rätt pigg för att ha sovit en timme i natt.

Anledningen till brist av sömn är Gnarps cruisingen. Jag hade så sjukt roligt igår. Hoppas på att det blir lika roligt ikväll.
Jag träffade mycket nytt och roligt folk och riktigt bra kontakt med en utav tjejerna. Roligt!

Dock var kvällen inte smärtfri. Jimmie följde med mig och pappa hem. Efter en stund kom mamma insläpandes på en främmande störd gubbe. Äcklig var han också. Helvetet bröt löst i ord och jag började tjafsa med mamma. Uscha mejen. Det är inte alltid lätt.

Laddar för ikväll.
Slutar 15, sedan beger jag mig mot Gnarp!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0