Hurtigt och duktigt!

Jajjamensan! Idag har jag varit duktig. Tvättat fyra maskiner tvätt. Mörk, ljus, jeans och handdukar. Jag har diskat och jag har tagit en promenad. Klev precis ur duschen. En klapp på axeln till mig.

Jag känner mig glad och sprallig men kan inte låta bli att vara lite ledsen samtidigt. Det har hänt väldigt mycket under väldigt få dagar och jag vill så klart finnas där för alla. Jag gör allt jag kan men känner att jag inte räcker till. Det är jobbigt. Jag finns här hela tiden oavsett, vill att ni vet det! ♥

Snart kommer Mathilda och Mörsky förbi en sväng innan de beger sig mot Korsta (?). Själv väntar jag nog in jobb för att sedan se vart kvällen bär mig.


Ni betyder så sjukt mycket för mig, era tokar!



Detta är ägnat till en person som kommer känna att hjärtat hoppar till då den läser det. Personen vet detta men vill inte inse det. Ingen annan har med det att göra men kan inte nå personen på annat sätt.

Du behöver inte oroa dig. Jag vet. Jag vet...

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0