Gatufesten - Torsdag!

Helt stört vad roligt jag haft ikväll. Seriöst! Träffat roligt folk, träffat nytt folk.

Kalazo och jag gick bort till Tomas och hans kompisar. En utav killarna kännde jag igen något sjukt. Det visar sig att han gick året över mig fast HR (Hotell och Restaurang) på gymnasiet. Han är en utav dem som gjort mig rädd för ballonger. Haha, stört!

Kom hem för en stund sedan. Vi var på förfest sedan begav vi oss in till gatufesten vid 00. Åkte Extreme Fly och Virvelvinden med Madde och Blomma. Haha, Blomma!

Efter karusellerna måsta tråkmånsarna bege sig hemåt då jobb väntar imorgon bitti. Jag, Kalazo och Tomas gick till en vagn och köpte (eller Tomas köpte) pitabröd med tacos. Bjöd dock igen på någon konstig, typ blå is. Jag fyllde på lite granna och då börjar ena han som jobbar där. -"Man får bara fylla på en gång". -"Jag har bara fyllt på en gång", sade jag. Fylla på = påtår, pucko! Orkar inte dra hela krussidullen.

Här kommer några bilder.



Kalazo och Tomas.


Camilla och Kalazo.


Blomma och Öster.


Tomas, Kalazo och jag. Jag ser störd ut och tröjan lägger sig så det ser ut som att jag har världens mage, haha!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0