Förrgårkväll i Matfors!

I förrgår efter jobbet kom Kicki in till stan och hämtade mig. Jag följde då med till Matfors där vi hyrde film och myste på. Då vi var på Preem och skulle välja film utbrister jag något i stil med: -"Det finns en film om dig Kicki, Miss Kicki!" Kicki svarar då: "Det finns en om dig också, Påven Johanna!" Nu säger jag som Alexander uppe i Åsele; Vad är oddsen?




Ingen av dem ser särskilt bra ut. Hur ska vi tolka det?




Haha, ja. Sms- och pratpaus. Tydligen var det skönt att ligga sådär. Jag provade inte.


Dessa två filmer hyrde vi. Wallander var asbra. Se den!
Den andra filmen kan ni skippa, jag lovar.

Massa prat om allt och ingeting. Massa skratt åt allt, mest obetyldiga saker.
Och nej, vi är inte som alla andra men det vet vi ju redan ;)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0