En bra fredag!

Sitter nermyst i soffan. Andas, tänker. Jag känner att detta är en bra dag. De tankar jag hade igår som snurrade runt och störde är inte i vägen idag.

I natt sov jag hos Madde. Jag tror jag behövde det. Det är konstigt. Jag har inga problem med att sova själv i lägenheten men då jag vaknar är jag inte vidare glad. Då jag sover borta mår jag mycket bättre då jag vaknar. Jag tror det gör mycket att vakna då man  har någon på samma ställe.  För trivs i lägeneten, det gör jag.

Var ner på stan en sväng tidigare idag. Köpte massa tråkiga nödvändigheter. Jag kan inte ha varit i stan mer än 15 minuter.

Nu ska jag snart ta och laga ordning på något ätbart.


Madde och Tomas fattas.                                                              Saknar och vill ha♥
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0