Torsdag. - 21 januari 2010!

Hellu!

Då var det torsdag. Då är det bara imorgon kvar som vi skall kliva upp tidigt. På lördag blir det en rejäl sovmorgon!

Jag mår inte alls bra idag. Jag är inte särskilt pigg, jag känner mig lite hänging. Egentligen spelar det ingen roll hur jag mår. Oavsett skall jag till jobbet imorgon. Det är viktiga dagar dessa och jag har så grymt kul!
Imorgon skall jag ta mitt första samtal och idag har jag fått hjälpt till och knappat. Hur kul som helst!

Idag efter jobbet mötte Pernilla upp mig och vi gick då bort på gold's och gick/gick snabbt/sprang på banden. Inge länge men en liten stund i alla fall. Pernilla följde med mig hem sedan och vi lagade mat.
Jag skulle egentligen umgås med Madde efter att hon var klar med sin träning vid 20 men då min ork vart på botten idag bestämde vi att hitta på något någon annan dag.

Igår blev det ingen film. Mathias knäppte igång filmen men det var  något som var fel med den så jag kollade på Paradise med Mathias istället. Han missade ju tisdagens avsnitt så nu är han också ikapp.


Saknar dig Storebror! Du bor ca 8 mil bort. Det är inte särskilt långt från Sundsvall. I alla fall inte så långt ifrån att vi inte skall träffas oftare. Jag skall skärpa mig! ♥


The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0