Söndag. - 31 januari 2010!

Hellu!

Då var det söndagkväll då. Helgen har sprungit iväg.

Igår skulle jag och Pernilla som sagt hämta Mathias. Lite chockad blev jag över att han faktiskt gick ut på en gång.
Pernilla sov över hos oss i natt.

Idag så for Mathias och jag ner och bowlade med Mathias pappa och familj. Det är askul trots att jag bokstavligt talat är superdålig. Sällskapet håller en på humör.

Efter bowlingen for jag och Mathias ut till Birsta för att införskaffa ett nytt tangentbord. Det gamla sade upp sig i helgen så nu är det nytt och fräscht.
Efter Birsta for vi ut till Rickard där vi hade det allmänt trevligt.

På hemvägen hämtade vi upp Madde i Haga. Hon for hem vid 20,30 och nu sitter jag är i mina nya fina hörlurar.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Massa snygga är dom!

2010-01-31 @ 23:51:58
URL: http://phenriksson.blogg.se/
Postat av: Troybeatrice

Excellent site.

2011-07-28 @ 14:56:29
URL: http://troybeatrice.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0