Så fräsch jag kan bli!

Klev precis ut ur duschen. Nu är jag ren och fräsch. I alla fall så fräsch som jag kan vara. Är fortfarande inte riktigt hundra men det kommer jag bli under natten.




Nu skall jag vänta på älskling. Sedan blir det sängen. Godnatt!



Imorgon efter att Mathias tränat blir det till att fara på systemet. Får se om vi kanske svänger in på teknikmagasinet också. Jag vill ha en mp3 som jag kan ha på gymmet. En liten behändig som inte kommer vara i vägen. Slänger in en bild så ni får se vilken jag menar.








The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Iréne Tallåsen

Hej



Du ser väldigt bra ut Johanna, fina kort.

Kram från Iréne

2010-01-28 @ 22:19:34
Postat av: mathilda

vilken fin header :> Nu är jag så gott som frisk så vi får höras av och bestämma en annan birsta dag! :)

2010-01-29 @ 09:10:41
URL: http://tildaerixon.blogg.se/
Postat av: majsan

Sötnöt =)

2010-02-02 @ 18:06:24
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0