Paradise Hotel!

Jag har suttit och ägnat denna dag i huvudsak åt Paradise Hotel. Jag har suttit och läst mina favoriters (Catja, Andreas och Cimon) bloggar. Jag vet att Catja och Cimon har åkt ut men de är ändå två av mina favoriter och även fast de inte vinner så är de stjärnor.

Jag har även suttit och kollat på Pandoras ask. Under programmet så är det endast några få minuter men pandoras ask är egentligen i ca 30 minuter så det är en hel del roliga diskussioner som man inte får se i programmet.

Jag är så grymt uttråkad och vill göra något. Städa, vad som helst men jag skall bara sitta här i soffan och fortsätta med att ladda batterierna. Imorgon skall jag till jobbet!






Angående något annat så blir det till att umgås med Allex och Jacqueline i helgen. Kommer bli toppen!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0