Onsdag. - 13 januari 2010!

Då var denna dagen avklarad.

Det var min tredje dag på jobbet idag och det går riktigt bra. På dessa dagar har jag lärt mig väldigt mycket men det är fortfarande mycket kvar att lära. Det kommer det vara hela tiden i och för sig.

Jag är i alla fall glad och mycket nöjd över jobbet. Jag skall sätta mig ner något tag och berätta lite om jobbet men jag tänker inte göra det nu. Jag tar det en annan dag.

Idag efter jobbet mötte jag upp Madde i stan. Vi gick då vidare till ego och tränade. Jag kunde tyvärr inte ge järnet då jag fått tillbaka min magvärk. Den har varit borta länge nu, varför var den tvungen att komma tillbaka?

Hur som helst så skall jag försöka hålla igång träningen nu.

Madde följde med hit efter träningen. Det blev då lite mysmiddag. Potatiskroketter, fläskfilé och sås.

Nu är jag helt utmattad och skall nu mysa ner mig med älskling.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0