Nyduschad och gladare!

Nu har jag precis duschat och känner mig mycket gladare. Lite mer som en ny människa.

Strax är det dags att mata min söta fröken här bredvid sedan ta en promenad med henne. Inte så smart från imn sida att duscha innan promenaden kanske då det är så här kallt men jag är inte så speciellt smart heller så ;)

Det är så mysigt att ha henne här och jag vill inte lämna tillbaka henne. Aldrig någonsin.

Jag är så dålig på att lägga upp bilder här och anledningen till det är att jag är ännu sämre på att föra över bilderna från kameran och mobilen. Idag och igår har jag pysslat lite med det och jag skall försöka bli bättre på det.


Bjuder på en bild som jag tog i november.
Jag fattar inte, alltid röda ögon.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0