Nerbäddad i soffan!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan och känner mig inte nå vidare alls.

Efter jobbet tog jag bussen ut till Birsta. På bussen kände jag mig yr och att min magvärk var på väg tillbaka. Mycket riktigt så fick jag ont i magen. Jag gjorde det jag skulle på Birsta City i alla fall. Handlade födelsedagspresent till Pernilla. Jag promenerade sedan bort till Ica Maxi och där gick det som det gick. Snäll som Mathias var så hjälpte han mig med det sista och skjutsade hem mig.

Han är nu ute hos Makke och det är lika bra det. Dels för att dte är klart att han skall umgås med sina vänner och sedan för att jag inte riktigt är ett roligt sällskap nu.

Jag hoppas på att jag blir bättre till imorgon.

Nu skall jag kika runt lite och fortsätta mysa i min tokvarma morgonrock under mitt underbara täcke.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0