Måndag. - 4 januari 2010!

Äntligen! Nu sitter jag vid barbordet med min dator. Det har avrit en hel del idag. Jag har mött Terese i stan, gått med Terese till bussen, promenerat Ellen, städat, tvättat, handlat och lagat mat. Nu har jag äntligen en lugn stund och tänker då tillbringa den här.

Om inte allt för länge skall jag möta upp Terese. Eller vi, jag och Ellen, rättare sagt.
Ikväll blir det Paradise om jag nu kommer ihåg. Det har ju haft juluppehåll men säsongen fortsätter ikväll.



Har du äntligen vaknat upp? Jag var alltså tvungen att ta det enda som du hade kvar av dig för att du skulle inse vad du gjort? Det var strångt av dig att ringa mig igår och berätta att du saknade mig. Jag sa ingenting tillbaka då jag inte känner samma saknad längre. Visst jag saknar den människan du än gång var men jag saknar inte den personen du är nu.

Jag har sagt det förrut och säger det igen. Jag orkar inte vänta längre.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0