Lördag. - 30 januari 2010!

Fredagen var en riktig toppen-dag. Jag hade min första "riktiga" arbetsdag. Efter jobbet for Mathias, jag och Pernilla ut till Birsta. Vi sprang in på systemet en sväng och så sprang vi in en sväng på teknikmagasinet och mediamarkt för att köpa en mp3 och hörlurar.

Då vi var klar i Birsta skjutsade vi Pernilla till Granloholm och efter det begav vi oss hem för att plocka undan lite granna innan Allex och Jacqueline kom.
Det blev hot shots och annat gott igår. Massa spel och sjukt mycket skratt. En mycket lyckad fredag.
Vi kom inte till sängs förrän strax innan 6 imorse.

Denna dagen har också varit bra. Hunnit med en del.
Imorse (vid 12) klev jag upp och började plocka ordning. Jag fick även hjälp av Allex och Jacqueline. Efter att Mathias klev upp blev det till att gå ner till pizzan.
Då vi kom tillbaka såg vi på Blood and Bone.

Efter att de begav sig hemåt for Mathias och jag ut till Ljusta och hämta Makke. Vi for då vidare till Gnarp för att hämta Mathilda. Skjutsade henne till Anton och jag skjutsade Mathias och Makke till Timrå.
Jag kom hem för en stund sedan men nu skall jag fara bort till Pernilla en sväng innan vi far och hämtar Mathias och Makke.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så mycket, bästa<3

2010-01-30 @ 23:18:06
URL: http://tildaerixon.blogg.se/
Postat av: Thomashanne

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-04-09 @ 09:19:34
URL: http://thomashanne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0