Hysteri över kylan!

Jag förstår inte riktigt detta. Alla (eller alla skall jag inte skriva, jag menar många) klagar över denna kylan som dragit sig över Sverige. Varje år är det klagomål om att vintern inte längre är vinter då det är nästintill tomt med snö och nästan plusgrader.

Jag var en utav de som klagade då vi inte riktigt hade en riktigt vinter. Skall det vara vinter så vill jag ha en rejäl vinter och Sverige, det har vi fått nu.
Det måste vara typsikt svenskar som aldrig är nöjda. Vi vill alltid ha det vi inte kan få och det är rent utsagt töntigt.

Kläd på er ordentligt så fryser ni inte. Jag har Ellen här och det betyder att jag går ut ett flertal gånger om dagen. Jag har aldrig mått så här bra under en vinter. Det är så myisgt att gå ut och gå. Se de snötäckta husen och de stora snödrivorna som ligger och vilar på sidan av vägen. Släppa lös Ellen så att hon får hoppa och skutta i djupsnön som ligger där det annars är som ett stort fält med gräs.

Nu tycker jag att vi skärper oss och gillar läget.
Är ni på?

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Abdullahthale

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:59:43
URL: http://abdullahthale.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0