Ett inlägg om ingenting!

Fy tusan vad äcklig jag känner mig den här tiden på månaden. Jag brukar inte ha finnar men nu har jag fått några stycket. Fjuttiga i och för sig men jag känner mig så sjukt äcklig!


Jag längtar till på söndag. Då far Mathias, jag,  Allex och Jacqueline till Paradisbadet i Ö-vik. Ser framemot det. Jag har nästan fått ordning på min mage och började bli nöjd. Tror ni inte att mensmagen kom bara därför. Nu vill jag ju gömma den lika mycket som jag gjort i stort sett hela tiden under en längre tid.

Jag skall strax släpa in mig till sängen eller så hämtar jag täcket hit till vardagsrummet och myser upp mig i soffan bredvid Mathias med han kollar på denna dåliga film.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vad härligt! =) Jodå det går jätte bra! han är så snäll lillkillen vår =) Nu ligger han och flurar med snuttefilten, dags för en liten powernap =)och för min del våra bästa år =)Ha det!

2010-01-22 @ 10:55:25
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0