Ellen och helgen!

Idag fyller min gogumma 5 år, Grattis!


Och ja, hon dreglar på bilden. Vi mutar ju henne med godis.



I fredags mötte jag upp Pernilla i stan. Vi tog bussen hem till mig och Mathias. Då Mathias kom hem skulle vi ut och storhandla men jag glömde listan så det blev det viktigaste och gotta istället. Pernilla och jag köpte oss en varsin pizza då vi kom hem och Mathias mumsade i sig köttbullar. Han är duktig han.

Mathilda kom bort till oss efter jobbet. Mathilda och jag spelade wii, Mario and Sonic at the olympic winter games. Vi vann den stora pokalen, vi kom alltså etta duktiga som vi är. Pernilla satt och kikade på. Mathias var också hemma. Mathias och jag städade undan och rensade lite. Riktigt trevlig kväll.

På lördagen gick vi ner på Amax till Mathias pappas jobb där de höll på med Mathildas epa. Vid 15,30 gick jag, Pernilla och Mathilda hem hit. Mathilda gick till jobbet och Pernilla och jag for ut till Birsta. Väl tillbaka lyxade vi på med lövbiff och klyftpotatis.

Vid 20 hämtade jag, Mathias och Pernilla Mathilda och Natta i stan. For ut till Viktor och lämnade av Mathias sedan for vi hem till oss och Mathilda och Natta gjorde sig klara för kvällens fest. Pernilla och jag skjutsade upp dem till Granloholm. Pernilla och jag får hem efter det och tog det lugnt. Jag fortsatte plocka och städa.

Vi hämtade Mathilda i Granloholm och Mathias hos Viktor. Vid olika tillfällen dock. Skjutsade även Martin en snabbis.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Iréne / Tallåsen

Hej Johanna



Grattis till nya jobbet. Du verkar ha det bra och

det tycker jag är skönt. Jag skrev till Madde att

vi kunde ses över en fika när jag är till S-vall

och handlar någongång. Tänker på dig.

Kram från moster-Iréne

2010-01-20 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0