Blåmärke på knät!

Djupsuck! Jag har fått ett stort blåmärke som verkligen värker..
Jag och Pernilla gick ut en sväng med Ellen. Jag köpte ju mina varma sköna uggs. Nackdelen med dem är att de är så hala. Även fast det riktigt roligt att bara glida ner för backarna. Det är det som Ellen nu har märkt. Hon sprang nerför backen med mig glidandes efter sig nyss. Då hon blir så uppspelt och har roligt så kan jag inte säga till henne seriöst. Hon tycker då att det blir ännu roligare. Jag stoppade rushen genom att sätta ner vänsterknät i farten. Smurtigt? Ja men visst, hurrni!

Som Pernilla sa. Det där skulle passa in i något liknande som American Funniest Homevideos.



Pernilla for precis då hon skall fara till Gnarp och jag sitter och väntar på att Mathias skall ringa så vi kan gå ut.
Då blir det till att afra på Ica Sidsjö och efter det middag. Men vad skall vi äta? I have no ideas.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0