Bio och middag med älskling!

Dagen har varit toppen. Eller kvällen kanske jag skall säga? Hur som helst så har det varit över förväntan.

Vi hade lite problem med att bestämma oss vad vi skulle äta på så kort tid åd jag slutade 16,45 och bion började 18. Det slutade med att Mathias kom på den briljanta idén att äta på restaurangen precis bredvid bion och det var riktigt gott. Mums!

Vi såg som sagt Snabba Cash och den var riktigt bra. Det märks på slutet att det kommer en tvåa men så skall det väl vara? Många har klagat på slutet men jag tycker att det var ett mycket bra slut. Det får en att vilja se nästa film. Filmen är till att rekomendera.

Nu skall jag inte skriva en lång novell om denna kvällen utan jag skall fortsätta myse med Älskling och snart är det Paradise.


Idag har vi varit tillsammans i tre år. Fler år ska det bli! Jag älskar dig! ♥
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0