Träning och frukt!

Hej!

Jag myste ner mig i soffan för ca 30 min sedan.
Vid 14,30 begav jag mig in till stan. Lämnade kuvertet och gick på apoteket. Mer hann jag dock inte då jag bestämde med Mathias att jag skulle följa med honom och träna.
Vi tränade ben och jag tycker att jag var rätt duktig. Denna gång kan jag inte säga att jag kan bättre för jag kunde verkligen inte göra mer.

Skönt att träna var det i alla fall. Efter träningen for vi bort på Coop och handlade lite. Jag köpte bl. a. ananas och vattenmelon som jag sitter och äter på just nu. Köpte även en bok (inkl. dvd) för hemmaträning. Det kan vara bra och ha och den var dessutom billig.

Hur kan det komma sig att Coop har så mycket bättre frukt än Ica? Det är så det ligger till i alla fall. Coop har färsk fin frukt medans det nästan är omöjligt att handla på ett Ica. Det är varken färskt eller fräscht.









The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0