Tråkigt babbel!

Då har jag handlat, tränat och ätit sedan jag skrev sist.

Jag hade med mig en lista med några få saker. Längst upp på listan stog det fil och vad tror ni jag glömde att köpa? Jo, fil. Well done!

Idag gick jag inte bort på friskis utan jag provade på dvd:n som jag fick med boken. 15 minuters träning hemma. Jag tyckte att det fungerade bra.

Det är många som inte kommer igång med träningen. Jag var en utav dem förrut. Boken kostar 129 kr på coop. Inte dyrt. Med hjälp av den eller dvd:n skall du träna 15 minter tre gånger i veckan. Det räcker för att de ska ge resultat. Så klart så måste man röra på sig och äta någorlunda bra. Jag tror faktiskt att det kommer fungera.
Jag tycker ni ska ge det en chans.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0