Torsdag. - 25 februari 2010!

Idag jobbar jag 13-18.
Nu på morgonen har jag tränat yoga. Faktiskt helt okej men jag är ju stelare än jag vet inte vad. Sjukt stel är jag i alla fall.

Igår var jag på jobbet 7,40. Jag skulle ju börja 8. Trodde jag. Tiden var tydligen ändrad. Jag skulle inte börja förrän 13 men hur lätt är det att veta det då jag inte fick varken ett samtal eller sms? Jag ska ha fått ett meddelande på facebook av Josefin men jag har inte varit in och tittat.
Hur som helst så tänkte inte jag gå hem igen. Jag fick då gå in och sätta mig med en daggrupp. Sedan kom min chef och jag fick flytta in till min sida.  Det gick bra ändå igår.

Då jag slutade 16 igår hämtade Mathias mig och skjutsade hem mig. Strax efter 17 kom Kicki och Janne och hämtade up mig. Det blev då Birsta en sväng. Efter det blev det garaget en snabbis innan vi skulle fara och hämta Christoffer. Innan Mathias kom och hämtade mig blev det en massa prat och tv. En mycket trevlig och rolig dag!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0