Tisdag. - 23 februari 2010!

Halloj!

Idag är jag ledig och mår inte något vidare. Mathias påpekade då han kom hem igår att jag inte såg så pigg ut.  Jag trodde att det var för att jag var trött men jag är riktigt seg och inte alls på topp idag.

Jag håller just nu på och tvättar handdukar och sängkläder. Sedan är allt tvättat och det är skönt att bli klar med det.

På söndag åker jag som sagt till Ljusdal och jag längtar. Få komma ifrån lite granna och åka hem. Även fast jag har det hur bra som helst här i Sundsvall så känns det inte riktigt som att Sundsvall är hemma. Då jag kommer till Ljusdal känner jag att jag är hemma. Det är lite svårt att förklara men så är det i alla fall.
Kanske att man någon gång i framtiden flyttar tillbaka? Inte än på ett bra tag om det ens skulle hända dock.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0