Stressad!

Varför blir jag så stressad? Jag börjar 16,45. Jag behöver alltså inte gå förrän strax efter 16 och jag har varit stressad sedan jag klev upp. Jag har en klump i halsen och en känsla av att något kommer gå fel i magen. Vadan detta? Vad är det som går fel? Kommer jag säga fel till kunderna? Kommer jag inte kunna komma in i datorn? Kommer jag tappa rösten?

En hemsk känsla som vägrar försvinna.
Nåja, jag får helt enkelt hoppas på det bästa och se till att göra allt rätt helt enkelt.

Efter att jag slutat får jag kanske sällskap på hemvägen av Pernilla som har träning på sprothallen idag.
Det kommer bli en hel del flum antar jag. Och det är tur det för jag behöver flumma av mig lite.


The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0