Söndag. - 7 februari 2010!

Egentligen har jag ingen lust över huvudtaget att blogga idag. Jag är inte pigg för fem öre men jag klickade nyss in på Paradise-Cimons blogg och kände mig tvungen. Dock inte på ett dåligt sätt.

Igår for Mathias, jag och hans kollegor (de flesta) upp till Ö-vik. De hade hyrt en minibuss så där satt vi nio stycken och hade det allmänt trevligt. De är verkligen ett härligt gäng det där. Alla nio har olika personligheter och är inte ett dugg lik den andra på varken sättet eller i sina åsikter.

När vi kom fram till Ö-vik var det meningen att vi skulle fara på Max men det var visst fler som hade tänkt den tanken. Det var kö nästan ända till utgången så vi for på burger king istället och det var ett stort misstag. Hamburgarna var inte goda, inte stripsen heller för den delen!

Efter maten fortsatte vi bort till Fjällrävens arena. Letade upp våra platser för att sedan bege oss till sportbaren. Mycket knepigt folk där uppe. Man fick sig några goda skratt. 19,30 satt vi på plats. De hade då en liten show för oss i publiken och fick reda på lite av det vi skulle bidra med.

Det som var lite synd var bidragen, de var inte de bästa men det gör egentligen ingenting. Fatta upplevelsen att sitta i publiken. Dolph Lundgrens nummer var fränast. Det är krut i gubben ( och nej pappa, du räknas inte som gubbe bara för att jag kallar Dolph det. Du kommer alltid vara 27 år i mina ögon :) ).



Nu stängde Mathias precis av sin dator så nu är det dags att dra sig till sängen. Jag ska slänga upp en bild imorgon som jag knäppte igår. Inget värstigt men jag hinner inte nu.

Godnatt!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0