Söndag. - 20 februari 2010!

Idag har det varit dåligt med bloggning, förlåt!
Jag har varit upptagen hela dagen och kom hem från Vilai för ca 30 min sedan.

Idag har vi hjälpt Mathias farfar att flytta. Man kan inte mer än att älska den familjen. Familjen Knäpp helt klart (på ett positivt sätt of course). Jag har dock inte gjort så mycket. Jag är ingen tung-bärare direkt. En mycket bra dag som avslutades med pizza, i alla fall för min del då jag for till Vilai efter det.

Blev bjuden på middag vid 20 och innan det satt vi och pratade ikapp allt vi missat sedan vi umgocks sist, vilket var ett tag sedan.

Nyss då jag kom hem kollade jag mig i spegeln och kände mig finare än vad jag brukar i mina brillor. Kanske kan det vara för att jag ser ut som ett aber i övrigt.




Dessutom sitter jag nu och avnjuter sursaltade bilar i min favoritmugg; kycklingmuggen. Och ja, jag vet att det är en påskmugg och att det är en mugg man ej skall ha godis i men då jag aldrig dricker annat en vatten (i stort sett) så använder jag aldrig mugg. Vad passar då bättre än Ahlgrens bilar?




The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0