Sitter i soffan!

Sitter hemma i soffan med datorn i knät nu. Det är något knepigt program på tv om en 40-åring. Det får mig att vilja att Cougar Town med Cortney Cox Arquette (Monika i Vänner) ska börja snarast. Jag har höga förväntningar på den serien så det är bäst att den är bra.

De två senaste gångerna jag varit in på stan har jag gått in på Åhléns för att köpa bodybutter. Inte vilket som helst utan det jag fick av Mathilda då jag fyllde år. Min burk är så tom den kan bli och det är lite sorgligt. Den var asbra och luktade asgott. Hoppas de får tillbaka den eller att jag är blind och har missat den. För er som inte vet vad jag pratar om så är det om denna:






Som sagt så promenerade jag med Pernilla hem. En mycket uppfriskande promenad. När vi kom hem blev det en toast då jag inte orkade laga mat.

Hoppas det går som jag vill nu angående Ljusdal.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0