Sängen nästa folks!

Nu är jag riktigt trött och är redo för att gå och lägga mig.
Mathias kom för ett tag sedan efter att han varit hos Viktor.

Snart är det alla hjärtansdag. Överskattat tycker många, viktigt tycker andra. Själv är jag kluven i den frågan. Visst det är fint att det finns en dag för alla kärlekspar men samtidigt så älskar man inte personen mer just den 14 februari. Jag tycker att det är gulligt då folk uppskattar varandra och ger varandra fina presenter men jag vill hellre bli uppvaktad en helt vanlig vardag. Helst vill jag inte vet om det. Det skall komma naturligt.
Jag är som sagt kluven.

Imorgon blir det träning igen om mina vader kan ge med sig lite. Jag får så grymt ont i dem då jag springer eller går fort. Det går över till slut som tur är.

Godnatt!


Fräknar och smycken jag fått av Kalazo. Bilden blev lite felaktigt knäppt men jag tycker om den på något vis.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Fin bild! :)

2010-02-03 @ 23:56:21
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0