Måndag. - 8 januari 2010; Uppe med tuppen!

Jag klev upp strax innan 7 för att bege mig ner till tvättstugan. Tvättkorgen väller över så det är dags.

Det är massa gubbar och bautarör där nere i källaren. Jag vet inte vad de håller på med riktigt. Varje gång jag gått ner till källaren så sitter de och fikar. Samma sak nu. Inte för att jag gått ner så många gånger men jag har gått ner under olika tider och lyckas ändå pricka in fikat.

Nu ska jag lägga in bilderna från melodifestivalen. Det blev inte så många då jag inte ville sitta där som en tönt och knäppa kort på varje rörelse.




Som ni ser är det en hel del folk. Roligare bilder än så är det inte.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0