Måndag. - 22 februari 2010!

Hellu!

Just nu sitter jag nermyst i soffan. Jag klev precis ut ur duschen.

Jag klev upp 9 imorse. Jag gick då bort på friskis och sprang av mig. Efter friskis begav jag mig bort till Coop och handlade frukost. Vi hade helt tomt på det. Pratade ikapp lite med Kicki.

Nu tänkte jag sitta här i soffan ett tag. Jag har en liten känning av en förkylning så tänkte ta det lite lugnt innan jag tar reda på tvätten sedan igår.

Igår tvättade jag och Pernilla.
Strax efter 16 for jag och Mathias ut till Birsta för att köpa present till Philip och Anton. Vid 17 var vi i Kungsnäs för att fira Anton. Tacopaj och ost- och skinkpaj till middag och blåbär- och hallontårta till efterrätt. Mums!

En mycket bra helg!

Ikväll jobbar jag vanlig tid, 16,45-20.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0