Legitimera!

Det blev inget gym för mig. Jag hade ont i magen igår och vaknade även med magvärken men jag trodde att jag skulle kunna träna ändå men då det högg till i magen på väg bort så tog jag det som ett tecken. Jag får satsa på morgondagen i stället.

Just nu sitter jag och väntar på att Pernilla ska ringa. Jag ska då slänga på mig min jacka och springa ut till bussen. Jag ska nämligen legitimera henne idag då hon ska pierca tungan. Jag tycker inte om det men jag får ju vara med och se då dem sliter i tungan på na så det är okej ;) Nej, men jag har som vanligt delad åsikt. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att pierca tungan medans jag egentligen inte bryr mig att andra gör det. Vill dem så är det klart att dem ska få göra det.

Väljer man att ta bort den så blir det i alla fall inget synligt ärr. Pappa och jag diskuterade detta förrut idag men som sagt jag är lite skeptisk.

Nu ringde hon, hejs!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0