Jobbar för fullt!

Just nu är det lugnt så passar på att slänga in ett inlägg.

Sitter, som rubriken avslöjar, på jobbet. Det ringer för fullt idag med några små mellanrum då man hinner andas.

Jag trivs så grymt bra på detta jobb och det gör mig absolut ingeting att jobba.
Idag har jag ringt på något annat som jag kan syssla med på dagtid så jag hoppas verkligen att det går vägen. Dock tänker jag inte göra det för pengarna utan de blir i sådana fall en bonus. Jag tänker dock inte hoppa av glädje ännu och jag tänker hålla er lite nyfikna. Jag tänker ständigt hålla tummarna.

Inatt sov jag oroligt och inget vidare alls men det rörde mig inte i ryggen då jag sover bredvid världens sötnöt som man kan ligga och kika på.

Idag slutar jag 19,40. Då blir det till att bege sig hem och laga lite mat.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0