Inte många dagar kvar till helgen!

Nu är det inte långt kvar till helg. Det verkar hända en hel del också. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen på lördag. Det kommer lösa sig, det gör det alltid. Tänkte försöka prata med min pojkvän om helgen men det är lite svårt då han är ute och ränner och jag glömmer bort att prata om det med honom då han kommer hem.

Jag jobbar idag och så har jag ett likadant pass imorgon sedan blir det helg. Skönt!

Ikväll slutar jag som sagt 20. Jag skall då promenera hem med Pernilla. Perfekt att vi bor åt samma håll så att man slipper gå ensam. Flumma på lite på hemvägen.
Dock vet jag inte vad som händer efter att jag kommit hem. Mysa ner sig i soffan kanske. Det låter bra.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0