Fredag. - 19 februari 2010!

Hellu!

Då var det fredag.

Jag sitter just nu och laddar min mp3 så jag har musik då jag ska bort till gymmet.
Idag är jag tröttare än tröttast då jag som vanligt drömmer knepigt.

Det senaste jag drömde var att jag bytte med Mathias så att jag var honom och att han var mig. Jag visste att jag aldrig någonsin ville ha någon annan och jag tänkte inte på någon annan heller men jag visste inte om Mathias var nöjd. Det blev ett enda stort äventyr och det visade sig att han inte alls var nöjd med att bara ha mig. Han hade en massa andra på sidan om.

Jag hatar dessa drömmar. Jag blir helt utmattad och blir automatiskt inte något vidare glad på Mathias trots att det bara är en dröm.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0