Det blir stan tredje gången denna vecka!

Jag sitter nu med en handduk i håret och jag ska alldeles strax ta och göra mig i ordning. Jag ska nämligen ta en sväng på stan med Pernilla. Hon behöver skor så det är det som är målet denna gång, att hitta skor till henne.

Jag gick bort på gymmet så jag var där strax efter 10. Jag gjorde en tabbe då gymmet inte öppnade förrän 11 så det blev till att gå hem igen. Vid 11 begav jag mig bort igen. På vägen mötte jag Nette som jag snick-snackade lite med.

Jag sprang av mig på gymmet. Jag känner mig jättenöjd.

Jag funderar på om jag ska ta och äta en till tallrik fil så jag får i mig något innan stan och jobbet.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0