Dags för handling!

Då var det dags att bege sig bort på affären en sväng.

Solen skiner inte idag vilket är lite tråkig men vi skall väl inte få alltför mycker försmak på våren antar jag då det fortfarande bara är februari.

Det är nästan tomt i både frys och kyl men varken Mathias eller jag kan komma på vad som skall handlas. Det vanliga som mjölk, smör och bröd är enkelt men alla ingredienser till middagar och så. Det går inte lika bra. Det är också svårt att komma på vad vi vill äta till middag. Varför ska det vara så svårt för?

Och då jag jobbar som jag gör så blir det lite tokigt med middagen. Vi äter alltid middag men det blir så sent då det är mycket godare med nygjord mat än uppvärmd.

Aja, vilket dilemma, haha.

Hörs snart!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0