Dags för ett ryck!

Nu är det kanske dags för ett ryck. Jag har suttit nermyst i soffan i morgonrock och handduk i håret sedan Mathias for ungefär. Klev in i duschen direkt då han for.
Jag älskar att mysa ner mig i soffan i morgonrock och filt. Idag är en sådan dag då jag får göra det. Batterierna skall laddas och om ungefär en timme skall jag bege mig in till stan för att möta Mathilda.

Det blir buss till Birsta men då vi är klara så kommer Mathias ut och vi skall kolla på skrivare.

Ikväll är det final i Paradise Hotel och det får ni bara inte missa. Dock är det inga bra kvar men jag hejar på Kristoffer.
Jag har rankat mina favoriter och här kommer dem. 1. Catja, 2. Andreas, 3. Simon, 4. Greta, 5. Stefan, 6. Kristoffer.

Kristoffer fick jag lägga till nu då han är den enda av dem som är kvar. Jag blir inte förvånad om Jackie vinner och jag kommer bli asarg om hon gör det. Hon förtjänar inte att vinna för fem öre. Jag tyckte inte att Kristoffer gjorde det heller då han bara ligger runt då han hade en så fin tjej som Annelie. Jag ändrade mig ganska precis till att han visst är en värdig vinnare då jag hittat Annelies blogg. Hon berättar där att han berättade att han legat med Erika så fort han kom hem och han och Annelie umgås nu i stort sett hela tiden. Han var i alla fall man nog att erkänna det innan vi såg det på tv.

Det där lät töntigt men han sjönk i mina ögon då han låg med Erika. Jag tycker fortfarande inte att det är okej men han berättade det i alla fall och verkar ångra sig.

Nu måste jag klä på mig. Hejs!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0