Ändrade planer igen!

Jag skall inte vara med Madde idag för hon hade tydligen plugg att göra klart tills imorgon.

Det är verkligen inte min dag. Jag som trodde att den skulle bli toppen och att jag skulle ha humöret på topp.
Först frågar Vilai om jag vill komma förbi på tisdag (idag). Jag tackar ja och igårkväll får jag reda på att det inte går då hon blivit inkallad till jobb.

Imorse fick jag ett sms av Madde där hon frågade om jag ville hitta på något med henne. Askul tänkte jag. För ett litet tag sedan fick jag ett sms om att hon hade plugg att göra.

Ta inte åt er nu, jag menar bara att turen inte är med mig idag. Någon med motsvarighetet till gud (som jag anser inte finns) vill inte att jag ska hitta på något idag.

Eftersom detta inte är hela världen skall jag nu ta och byta om för att bege mig in till stan. Lämna ett brev till Pernilla, hämta ut p-piller och titta efter pärm och plastfickor.

Hejs!


Superkvalitén på camen.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Nicolaioline

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-02-26 @ 19:38:06
URL: http://nicolaioline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0