En riktigt toppenhelg!

Helgen lider mot sitt slut. Jag hade inte kunnat haft en bättre helg. Det har inte vart någon drama, bara en massa glädje. Precis som det borde vara.

I fredags var jag med Agge. Vi for runt och sladdade lite. Åkte även ut till Matfors en sväng. Skotade runt med Johan i baksätet. Släppte av honom och begav oss in till stan för ännu mer sladdande och massa prat. Skön kväll.

På lördagen kom Madde hem. Vi for till Martin i Granloholm. Åt tacos och tokade oss som vanligt. Spelade piano (som vi för övrigt är grym på...inte). Grannarna kan inte ha varit glada där men ääh.

Madde och jag for sedan till Hamrin där Vickan redan var och dit Danne sedan joinade. Även där massa tokigheter och skratt.

Agge hämtade mig vid 21,30. Vi skjutsade då ut hennes bror till Matfors och for sedan till Rickard där han, Johan, Neven och tjej var. Ännu mer tokigheter och ännu mer skratt. Plockade upp Madde sedan blev det hemåt som gällde.

Denna dagen har varit lugn. En sväng ner på stan med Madde. Följde även med henne till tåget.
Annars har dagen ägnats åt att tvätta och städa. Nu är det fint igen.

Imorgon är det jobb som gäller och efter jobbet lämnar jag Sundsvall i någon timme med Agge.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Agge!

Så jävla kul vi har! Lätt alla är avis på oss ;D

Å mer tok kommer det att bli! ;D yeah...

2010-12-13 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0