Tisdag. - 24 augusti 2010!

Halloj!

Då var det tisdag. Jag sitter i den utbäddade soffan och latar mig medans Pernilla gör sig i ordning för första skoldagen detta skolår.

Igår efter jobbet mötte Pernilla upp mig. Vi gick hem till mig för att hämta plånboken innan vi begav oss till hemköp för att köpa massa gotta.
Sist hon var här, någon gång förra veckan, kollade vi på get over it. En film som varit med länge och som vi inte kan få nog av, det är liksom våran film.
Igår kollade vi på Vingar av glas, även den är en utav våra filmer. Myste på och skrattade och dummade oss.

En välbehövlig och mysig kväll.


Pernilla, tidigare i sommar.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0