Regnet bara öser ner!

Regnet öser ner och jag är genomblöt. Eller var. Det första jag gjorde då jag kom hem från jobbet var att byta kläder. Jag vill inte bli sjuk på kuppen.

Jag måste dock erkänna att det är rätt mysigt då det regnar. Mysa ner sig totalt och höra det smattra.

Imorgon får jag en ny tv. Begagnad för mammas Anders men ny för mig. Det lär vara världens bumling men den är hursomhelst inte 13" som min nuvarande. Kommer kännas askonstigt med en 28" istället men det blir toppen!

Imorgon innan jobbet blir det Birsta med Kicki och efter jobbet skall jag umgås med Viktoria. Får se om det blir någon till. Kommer i vilket fall bli awesome!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0