Måndagkväll!

För lite drygt en timme sedan slutade jag. Efter det stapetserade jag hem och placerade mig i soffan med musiken.

Nästan allt är packat så jag är så gott som redo för morgondagen. Pratade med morfar förrut också.
Åh, jag längtar! Det ska bli så roligt att träffa moster och Björn igen. Och umgås med Terese som tyvärr inte händer så ofta. Och mormor och morfar.
Funderar på att sms:a tremänningen min också. Skulle vara roligt att träffa honom.

Jag vet inte vad som hänt med mig. Förut satt jag nästan alltid hemma ensam och inte gjorde ett dugg. Nu vill jag umgås hela tiden. Jag älskar det!

Nu börjar det bli mörkt ute och det betyder att det är dags att tända alla lampor som gör en lägenhet så mysig.

Jag har pratat med mamma två gånger idag också. Kände att jag ville berätta det. Det kändes seriöst hur bra som helst. Vi började där vi avslutade senast. Funkade asbra!


The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0