Hej Sundsvall!

Då var men hemma igen. Har varit hemma sedan 17 men har bara tagit det lugnt och andats in stadsluften och njutit av alla ljud runt omkring.
Sedan i tisdags så har jag endast hört älvens brus och vårat prat. Det har varit lugnt och skönt. Mysiga middagar, mysiga kvällar fyllda med prat om minnen och annat roligt.

Terese och jag for till Ljusdal i tisdags. Tomas och Andreas var redan där. Roligt att umgås med småbröderna lite. Det är  inte så ofta man har/tar den chansen. Träffat moster och hennes man som var två år sedan

Terese och jag begav oss på en liten roadtrip på tisdagskvällen. Roadtrip kanske var att ta i men vi for en runda genom Tallåsen. Minnena flödade och leendet var brett. Där hade vi det bra, hela familjen.

Idag var det dags att bege sig hemåt igen och kvällen skall spenderas med mina fina vänner.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0