Gårdagens utgång!

Helt stört. Min kropp är slut. Den vill inte mer nu. Jag har varit duktig denna vecka och faktiskt promenerat och rört mig i massor. Mäkta stolt över mig själv. Känns hyffsat kan jag lova er.

Igår jobbade jag till 15. Efter det blev det stan en snabbis innan Madde och jag gick och käkade och gjorde oss klar för kvällens roligheter.

Strax innan 20 var vi på plats hos Öster. Drinklekar så som Uno, bollen och Roxanne genomfördes. Vid 00 begav vi oss in på Stadshuset. Där hade jag inte varit så det var extra kul. Det belv sjukt mycket dans. Jag vet, dans!?Efter timmar på stads splittrades vi för en stund. Jag, Öster och André gick bort på Kebab City. Madde och Sanna kom dit då de var klar med sitt.

Efter det, hemgång. Klockan var då någonstans kring 3. Asrolig kväll med lite för mycket bravader men sånt överlever man. Nästa gång kommer bli ännu roligare. Vänta bara!


Madde, Anna och Per. Här spelas det uno för fullt och inte vilket uno som helst. Vårat uno ;)


André och Viktoria. Det bjöds på en hel del skratt!


Fortfarande uno.


Älskar Viktorias ögon!


Madde och Sanna på Stads.


André hade bokat drinkbord. Maffigt!


-"Hörrydy vad gör dy?" Öster och Hamrin.




The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha jaa, nästa gång blir bättre ;)

2010-08-02 @ 16:33:46
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0