Gårdagen och bilder sedan Ljusdal!

Gårdagskvälllen var faktiskt helt okej. Eller, jag hade roligt. Man kan inte ha så mycket annat med detta härliga gäng. Blomman drog hem rätt tidigt igår och det var däremot tråkigt. Jag var nykter igår men hade mer röj i kroppen än de flesta av folket jag var med igår. Vad var det va? Nu får ni ta ikapp det ikväll ;)

Som ni kanske förstog med den sista meningen så skall vi ut ikväll. Ser framemot detta och det kommer bli askul. Jag och Viktoria ska röja som bara den. Sanna lär också vara med på en kant, awesome!

Igår blev det inga bilder tagna från min sida då min kamera inte följde med igår. Däremot hade Viktoria det så förhoppningsvis får man se lite bilder från henne.

Jag kan bjuda på några få bilder från då Terese och jag var i Ljusdal.



Moster Mariann och morfar.


Björn och mormor.


Vi spelade kubb. Motståndarlaget; Roger, Mariann och Irene.


Mtt lag; Terese och Björn.


Och vi var inte allt för seriösa.

Allt för denna gång. Finns fler som kommer komma upp nu och då.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0