Fredag - Söndag!

Denna helgen har varit lugnt och väldigt bra. Många skratt och en hel del knäppheter.

I fredags lunchade jag med Viktoria. Måste göras om!
Efter lunchen begav vi oss bort till Hamrin. Därifrån åkte vi sedan ut till Selånger Marknad. Hälsade på André och kikade runt lite. Begav oss hem till André. Garvade sönder åt Larka och hade det allmänt trevligt.

Igår kollade jag och Tomas på då Madde och Viktoria hade träningsmatch. 7-4 till Alnö IBK. Det betyder alltså att rätt lag vann. Efter matchen följde jag med Tomas och Madde till Selånger. For sedan hem.
Vid 19 hämtade Viktoria upp mig och vi for då och städade hos André. Överrasking. Fint blev det.

Vid 21 for vi bort till Hamrin. Vi skulle mötas på Frendo men då han skulle gå om fem min och vi redan var där for vi för att plocka upp honom. Han bor där det är två vägar med en stor gräsplätt i mitten. Det är alltså enkelriktat och vi missade infarten. Fick då ta en liten sväng innan vi kom fram igen och då hamnade vi på fel sida.

Jag sa att det skulle vara roligt om vi ställer oss på den gräsplätten. Man får alltså inte stå där. Viktoria nappade så när Hamrin kom ut tutade vi och ni skulle sett hans min. Lätt värt det, haha! Han var inte alls sugen att gå fram till oss då han var rädd att hans grannar skulle se honom. Gaha!

Idag var vi upp på Södra berget. Jag, Viktoria, Hamrin, Tomas och Madde. Tarzanstigen och Björnstigen. Det är som två hinderbanor i skogen. Sjukt kul! En glass på stan innan jag, Hamrin och André for ut till Selånger.




Viktorias och min fina parkering medans vi väntade på Hamrin. Vi skulle alltså till höger men får inte köra ner där då man kommer uppifrån. Enkelriktat. Så vad gör man? Jo, ställer sig mitt emellen på gräset, endast för kul skull!

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria

HAHA galet skoj det med bilen :D och resten av helgen också för den delen!

2010-08-23 @ 18:07:58
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0