Varför denna täppa?

Sitter i sängen. Ja, fortfarande. Jag har inte rört mig mycket idag. Endast hämtat frukost i köket och gått på toaletten.
Jag är förkyld. Inte lite heller tydligen. Pratade nyss med mamma. Jag hann inte säga mer än hej innan hon utbrast - gud, vad förkyld du är! Yeah, I know. Det är inte ett dugg kul.

Kliar i ögonen gör det hela tiden också. Kicki frågade igår om jag är allergisk. Nej, det är jag inte tyckte jag. Hoppas verkligen bara att det är allt damm jag dragit fram och hantverkarnas damm som irriterar mina ögon. Utomhus går det nämligen bra. Då kliar det inte ett dugg.

Just nu skulle jag vilja sitta på torget med en mjukglass i min hand. Med roligt sällskap så klart. Vet inte om det är så smart dock.


The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0